Bestellen bij keukenupdate.nl is heel eenvoudig
1. Ga naar het artikel dat je wenst
2. Kies het aantal
3. Voeg eventueel de inbouwfunctie toe
4. Klik op toevoegen aan winkelmandje
5. Na het afrekenen is jouw bestelling definitief
1. Klik op het winkelmandje rechtsboven
2. Klik op doorgaan met bestellen
3. Maak een account aan of log in met je bestaande account
4. Vul de persoonlijke gegevens in
5. Selecteer de gewenste betaalmethode
6. Betaal je bestelling volgens de instructie op het scherm
Wij geven je graag advies zodat je de beste keuze kan maken. We zijn per mail voor je bereikbaar, info@keukenupdate.nl
Betalen met iDeal
Je betaalt tijdens het bestelproces eenvoudig online via je eigen bank en we nemen je bestelling direct in behandeling. Makkelijk en snel.
Betalen met creditcard
Wij accepteren ook je creditcard, of dat nou Mastercard of Maestro is. Net zo voordelig als iDeal, en net zo snel: je bestelling wordt meteen verwerkt.
Betalen met PayPal
Je kunt alleen met PayPal betalen indien je een PayPal account hebt. Heb je een account bij PayPal? Dan kun je daar tijdens het bestellen inloggen en zo de betaling afronden. Bij het afrekenen met PayPal kunt u ook voor de optie Achteraf Betalen kiezen. Bij het afronden van uw aankoop betaalt PayPal de verkoper voor u en wordt het geld pas na 21 dagen van uw bankrekening afgeschreven.
Overboeking
We nemen je bestelling in behandeling zodra we je betaling hebben ontvangen. Houd er wel rekening mee dat dit iets langer kan duren.
Betaal bij afhalen
In onze winkel kun je pinnen met je bankpas. Ook voor kleine bedragen is dat gratis. Contant betalen is ook mogelijk.
Indien je na betalen geen bevestigingsmail van ons hebt ontvangen, dan is de betaling waarschijnlijk mislukt. Je kunt dit nakijken in je eigen internetbetaalomgeving.
Bij twijfel kun je natuurlijk ook even contact opnemen met onze afdeling klantenservice.
Je hebt een product gekocht waar een cashback op zit. Een cashback is een actie vanuit de fabrikant waarbij je een gedeelte van het aankoopbedrag terugkrijgt.
De cashback verloopt altijd via de fabrikant en niet via KeukenUpdate.
Op de productpagina vind je gedurende de actie de voorwaarden en de link naar het actieformulier of naar de website van de fabrikant.
Hier staat precies omschreven wat u moet doen om uw cashback te ontvangen. Je krijgt de cashback altijd na je aankoop. Deze wordt niet vooraf berekend.
Onze bezorgservice doet bijna alles!
Je bestelde (vrijstaande) apparatuur wordt op de door jouw aangewezen plek geleverd, uitgepakt, aangesloten en opgeleverd met een heldere gebruikersinstructie.
Je oude witgoed apparatuur wordt door ons, indien je dit wenst, mee retour genomen inclusief verpakkingsmateriaal zodat deze verantwoord gerecycled worden.
O ja,.. wij gaan ook trapje op / trapje af!
De apparatuur wordt zo snel mogelijk bezorgd wanneer het jou uitkomt.
Bij witgoed specialist KeukenUpdate bepaal je namelijk zelf het tijdstip van bezorging.
Zo weet je precies waar je aan toe bent, en hoef je niet onnodig op de bezorging te wachten.
Heb je extra wensen?
Ook het installeren van je nieuwe witgoedapparatuur, het aanbrengen van een trekschakelaar, of het loskoppelen van oude apparatuur is geen enkel probleem.
Maar omdat elke situatie uniek is, stem je Witgoed specialist adviseur.
Keuken inbouwapparatuur is maatwerk. Uiteraard verzorgen wij de gehele installatie; snel, op maat en afgestemd op uw specifieke situatie.
Moeten er leidingen worden verlegd? Geen probleem, dat doen wij voor jou! Informeer vooraf naar de mogelijkheden.
Indien nodig komen wij ook bij je thuis voor een vrijblijvende offerte op maat.
Wij komen o.a. in: Best, Boskant, Eindhoven, Geldrop, Helmond, Heeze, Leende, Mierlo, Nuenen, Son en Breugel,
St Oedenrode, Nijnsel, Olland, Riethoven/Walik, Schijndel, Veldhoven, Valkenswaard, Waalre, Westerhoven, en gedeeltelijk België.
Vrijstaande apparatuur – Bezorging "standaard" buiten ons verzorgingsgebied
Indien je je bestelling buiten onze verzorgingsgebied plaatst zullen wij deze overdragen aan een extern vervoersbedrijf die gespecialiseerd zijn in het juist afleveren van witgoedapparatuur.
Houd hierbij rekening dat dit altijd “drempel service” bedraagt (drempelservice houdt in dat het product achter de drempel van de voordeur voor je wordt neergezet).
• Kosten voor deze service zijn altijd "gratis"
• Externe vervoerder neemt contact met je op voor een passende afleverdatum en passend tijdstip.
• Indien gewenst word je oude apparatuur en de verpakkingsmaterialen meegenomen en milieuvriendelijk afgevoerd.
• Op werkdagen voor 17.00 uur besteld is dezelfde werkdag verzonden!*
• Verzending naar België op aanvraag!
Vrijstaande apparatuur – Bezorging "Fullservice" buiten ons verzorgingsgebied
• Kosten voor deze service bedragen € 19.95.-
• Externe vervoerder neemt contact met je op voor een passende afleverdatum en passend tijdstip.
• Indien gewenst word je oude apparatuur en de verpakkingsmaterialen meegenomen en milieuvriendelijk afgevoerd.
• Op werkdagen voor 17.00 uur besteld is dezelfde werkdag verzonden!*
Omschrijving fullservice
t/m 3e etage, daarboven dient een lift aanwezig te zijn.
• Goederen worden uitgepakt en gecontroleerd op schade.
• Goederen worden aangesloten op een bestaande aansluiting.
Uitgesloten van fullservice
• Het aansluiten op een trekschakelaar.
• Takelen van goederen en/of gebruik van een verhuislift.
• Leidingen aanpassen en/of verplaatsen.
• Aansluiten van een elektrische kookplaat en/of fornuis.
• Aansluiten van een gaskookplaat of gasfornuis.
• Het onder of inbouwen van inbouwapparatuur.
• Monteren van een tussenstuk
• Het aansluiten van een Amerikaanse koelkast
Inbouwapparatuur – Exchange "Montage service inbouw" buiten ons verzorgingsgebied
• Kies voor de montageservice wanneer je een product bestelt. Doe je dit niet, dan zal het product volgens onze drempelservice geleverd worden.
• Kosten voor deze montageservice bedragen € 79,- per/apparaat.
• Indien gewenst word je oude apparatuur en de verpakkingsmaterialen meegenomen en milieuvriendelijk afgevoerd.
• ExchangeNL neemt contact met je op voor een passende afleverdatum.
Mocht u nog vragen hebben over onze externe bezorgservice? Neem dan contact met ons op.
Kookplaat/fornuis (Gas/Inductie/Keramisch)
Het is alleen mogelijk om te vervangen/aan te sluiten op reeds bestaande gas-, elektra- en/of wateraansluitpunten.
De monteur zal geen nieuwe punten creëren of bestaande punten verleggen of uitbreiden.
Let er dan bijvoorbeeld bij elektrische kookplaten en fornuizen ook op of de aansluiting 1, 2 of 3 fasen betreft.
Kookplaten worden geleverd zonder aansluiting, deze dient u zelf bij te bestellen. Heeft u nog een bestaande gasslang, dan mag deze niet ouder zijn dan 24 maanden.
De directe omgeving van de ruimte waarin het apparaat geplaatst dient te worden moet een voor de monteur werkbare omgeving zijn.
Vaatwasser/Koelkast/Vrieskast
De directe omgeving van de ruimte waarin het apparaat geplaatst dient te worden, moet een voor de monteur werkbare omgeving zijn.
Het keukenpaneel wordt van je oude apparaat gehaald en op het nieuwe apparaat gemonteerd.
Indien noodzakelijk: draairichting van de deur wordt ter plaatse aangepast.
Het is zeer belangrijk dat de juiste deurmaten geschikt zijn voor je situatie.
Combi- oven/magnetron/stoom
De directe omgeving van de ruimte waarin het apparaat geplaatst dient te worden, moet een voor de monteur werkbare omgeving zijn.
De inbouw nis dient geschikt te zijn voor het product wat je hierin wilt plaatsen.
Om rekening mee te houden
• Apparaten worden niet via de vlizotrap geleverd.
• De doorgang moet ruim genoeg zijn om het apparaat op een veilige manier naar binnen, op zijn plaats te krijgen.
• De monteur kan niet je keuken aanpassen.
• De plinten van je keuken dienen zelf verwijderd te worden.
• Kookplaten dienen niet gekit te zijn, mocht dit wel het geval zijn, dien je deze zelf te verwijderen.
• Amerikaanse koelkasten en brede fornuizen worden niet over de trap naar boven gebracht.
• Op de waddeneilanden vinden geen witgoed- of inbouwservice plaats.
• Fornuizen breder dan 90 centimeter worden alleen op de begane grond geleverd en aangesloten.
• Uitgesloten: Takelen van goederen en/of gebruik van een verhuislift.
• Uitgesloten: Leidingen (water, elektra, gas) aanpassen en/of verplaatsen.
• Uitgesloten: Inbouwen/ophangen/aansluiten van afzuigkappen.
Mocht je nog vragen hebben over onze externe inbouwservice, of heb je hulp nodig bij het vinden van de juiste inbouwmaten? Neem dan contact met ons op.
Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit na ontvangst van je bestelling binnen 14 dagen melden.
Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk).
Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een waterkoker uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee water koken.
Als je een artikel wilt ruilen, neem dan bij voorkeur eerst contact met ons op via info@keukenupdate.nl
Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij jou het volgende stappenplan aan te houden.
Zo kunnen wij jouw retour soepel afhandelen en krijg je zo snel mogelijk je geld of een correct functionerend product terug.
1). Je kunt gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet.
Gebruik van dit formulier is echter niet verplicht. Het kan ook middels het contactformulier op deze pagina.
2.) Je kunt jouw product(en) ook direct in onze winkel retourneren of ruilen.
3.) Per post ontvangen en je wilt deze retourneren? Neem dan bij voorkeur van tevoren contact met ons op.
Je ontvangt een RMA-nummer samen met een verzendlabel per email die je op de doos dient te plakken. Deze kunt je dan gratis aanbieden (bij een ruiling) bij een Post.NL service punt bij jou in de buurt.
Wanneer je ervoor kiest om jouw bestelling alleen te retourneren, dan zijn de kosten voor de retourzending voor uw eigen rekening. Bij een ruiling betalen wij de retourzending.
Na controle/akkoord ontvang je voor 100% of 70% het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding terug op jouw rekening.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat jij de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Producten die vallen onder de uitzonderingen zijn uitgesloten van deze regeling.
100% vergoeding:
- Compleet, in originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking.
70% vergoeding:
- Incompleet en/of zonder verpakking.
- Beschadigd.
- Vies/gebruikt.
Deze service geldt alleen voor producten die niet ouder zijn dan 14 dagen (vanaf de dag van ontvangst).
Het product mag niet dusdanig beschadigd zijn dat de werking van het apparaat verminderd is.
Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op het volledige aankoopbedrag.
In dit geval krijg je van ons een deelvergoeding. Wij hanteren een richtlijn van 70% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
Als de bezorgers de originele verpakking al hebben meegenomen bij de bezorging (bijvoorbeeld bij wasmachines en vaatwasser), dan is het natuurlijk geen probleem als het product zonder verpakking terugkomt
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
- Softwarepakketten waarvan de verzegeling is verbroken;
- Verbruiksartikelen, zoals beschermfolie en reinigingsvloeistof. Hiervan hoeft u de verpakking niet te openen om het product te beoordelen. De waardevermindering kan dan oplopen tot 100%, indien u deze producten geopend terugstuurt.
Dat geldt ook voor inktcartridges en toners. Op de verpakking staat het type, de kleur etc. Derhalve hoeft u deze producten niet uit te proberen of de beschermende zegel te verwijderen;
- Artikelen die vanwege hygiëne redenen niet geretourneerd kunnen worden, zoals in-ear headsets, tandenborstels, ondergoed en massage-, scheer-, of epileerapparaten waarvan de verzegeling op de verpakking is verbroken.
Neem contact met ons op als je twijfelt of jouw product terug mag.
Het retouradres is:
KeukenUpdate.nl
De Hooge akker 29
5661 NG Geldrop
Je hebt altijd recht op een wettelijke garantie bij aanschaf van een product en je mag verwachten dat een product geschikt is voor normaal gebruik.
Hierbij wordt er wel vanuit gegaan dat je netjes gebruik maakt van je aankoop. Bovendien geven we je op al onze producten 2 jaar garantie op fabricagefouten.
Niet helemaal zeker of het defect aan jouw product onder de garantievoorwaarden valt? Neem contact met ons op. Dan gaan we je meteen verder helpen.
Heb je al een account bij KeukenUpdate.nl?
Je kunt inloggen met bijvoorbeeld Google Chrome of Firefox.
Kun je op Google Chrome ook niet inloggen? Neem dan even contact op met de klantenservice om te controleren of jouw e-mailadres op de juiste wijze in ons systeem staat.
Geen paniek, dat kan de beste overkomen. Zolang je je e-mailadres nog weet, komt alles goed.
Klik hier om een nieuw wachtwoord op te vragen.
Bezoekadres |
De Hooge Akker 29 |
|
E-mail & Telefoon |
info@keukenupdate.nl 085 - 200 61 65 |
|
|
Of neem online contact op via dit formulier
Klanttevredenheid staat bij KeukenUpdate.nl hoog in het vaandel, maar soms gaat er per ongeluk iets mis. Laat het ons weten en wij helpen je graag verder. Maak urgente kenbaar via het online contactformulier. We reageren binnen 3 werkdagen inhoudelijk op een vraag of klacht. Natuurlijk mag je ook langskomen in de winkel.
KeukenUpdate.nl
De Hooge akker 29
5661 NG Geldrop
Wij doen er alles aan om je vraag, opmerking en/of klacht zo snel mogelijk te beantwoorden.
Ben je niet tevreden met de afhandeling hiervan? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
Tevens kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform